poradíme: 608 766 620

Časté dotazy

Informace pro půjčovny lodí

Kdy uvidím poptávky?

Pokud ještě vaše půjčovna není registrována, je třeba se zaregistrovat., přehled zadaných poptávek zákazníků resp. probíhajících aukcí půjčovného za lodě uvidíte po registraci do systému. Pokud už registrován(a) jste, stačí se přihlásit. Obojí začnete vyplněním vaší emailové adresy.

Jak je to s provizemi?

Od roku 2016 se mění způsob účtování provizí. Nově jsou možné dvě varianty:

  1. paušál na celou sezónu
  2. provize z účasti v aukci
Provizi z účasti v aukci účtujeme ve chvíli, kdy zasáhnete do aukce nabídkou, či zprávou. (Už se to tedy nepočítá z vysoutěžených aukcí.) V tu chvíli se totiž na stránce aukce zobrazí kontakt na recenze a kontakty na vaši půjčovnu a každý, kdo od té chvíle zavítá na stránku aukce, vás tak má možnost napřímo kontaktovat. Provize 8% je účtována z účasti v aukci bez ohledu na to, kolik zpráv, či nabídek k aukci připojíte, či zda se z ní hned stáhnete. Nezáleží také, zda se aukce uskuteční nebo ne. Je to proto, že i přes to aukce posloužila a nadále slouží pro půjčovnu jako reklama. Částka 8% se počítá z nejnižší smysluplnné nabídky v aukci.

Nemůžu jít s cenou níž, má smysl nabídnout vyšší cenu?

Ne každý vodák se rozhoduje výhradně podle ceny. V rozhodovacím procesu hrají roli i další ukazatele, jako doplňkové služby, renomé půjčovny, serióznost, slušnost, či osobní sympatie. Některým vodákům se může cena zdát podezřele nízká a raději dají důvěru půjčovně, s kterou už byli jiní vodáci spokojeni. Není proto nutné se neúčastnit aukcí tam, kde už je připojena nabídka nižší nebo srovnatelná s vaší. Neváhejte připojit vyšší nabídku a prostřednictvím pole "komunikace" vysvětlete zákazníkovi, proč právě vaše nabídka je pro něho ta nejvýhodnější.

Poptávce nejde vyhovět. Můžu nabídnout něco jiného?

V zadaných aukcích často dochází k situaci, kdy zákazník navolí nešťastně poptávku tak, že půjčovna, ač by ráda vyhověla, nemůže, protože nedokáže splnit všechny požadavky a tak raději nechá aukci být. Toto mnohdy připraví zákazníka o množství nabídek, mezi nimiž by pak mohl vybírat. Zákazník však může takový limitující požadavek považovat za banální a snadno se bez něho obejde. Pro tento případ jsme do detailu aukce zapracovali pro půjčovny novou volbu "zadat nejbližší alternativu". Jednoduchým způsobem popíšete alternativní nabídku a zadáte cenu.

Co přesně zahrnuje cena?

Uvedené ceny jsou vždy konečné. Pokud není v poptávce požadováno jinak, cena zahrnuje vždy kompletní výbavu lodí. Nabídka je vždy na kompletní na celou poptávku včetně všech doplňujících a rozšiřujících požadavků. Není přípustné ze strany půjčovny dodatečně připočítávat jakékoliv poplatky navíc. Nabídka je také včetně DPH.

Jak účtovat dodatečné změny objednávky?

Dodatečné změny v objednávce by neměly být dražší než podle aktuálního ceního půjčovny.

Co je považováno za kompletní výbavu?

Kompletní výbavou se u prakticky všech lodí rozumí tolik pádel, barelů a záchranných vest, pro kolik je loď určena. U kajaku kompletní výbava znamená navíc helmu a krycí zástěru. U raftu pak vzduchovou pumpu.

K čemu přesně komunikace slouží?

Komunikace slouží k doladění detailů mezi vodákem a půjčovnami. Není povoleno v rámci komunikace vyzývat k obcházení aukce. Všechna fakta, týkající se nabídky, by se měla objevit na stránce aukce.

Proč s nabídkou nečekat až na posledních 5 minut aukce?

Pokud vodák nedostane v brzké době přijatelnou nabídku, rostou v něm pochybnosti, zda vůbec nějaká přijde, což nezřídka kdy dospěje k tomu, že začne pátrat po půjčovně na vlastní pěst mimo systém. Netrpělivý vodák pak nezřídka kdy aukci předčasně ukončí, nebo si sežene lodě jinde, aniž by to v systému uvedl.

Můžu si vodácké recenze zkopírovat na svoje stránky?

Vodácké recenze, stejně jako veškerý ostatní obsah těchto stránek vodacisobe.cz, není možné kopírovat bez výslovného souhlasu provozovatele. Jedinou možností je tak použít odkaz na stránku vaší půjčovny na našem webu, který recenze obsahuje.